22.8.06

Brez objave pomembne malenkosti


Meseca junija sem hotel malo uravnotežiti informacije v lokalnem časopisu (mariborskem, seveda). Po dveh letih enostranskega poročanja o problemih na Fakulteti za strojništvo v Mariboru sem nekaj spisal za rubriko Pisma bralcev. Spisal nisem ničesar neresničnega. Na moje veliko presenečenje je časnik gladko zavrnil objavo.

Vzrok: osem točk v pisanju je tako problematičnih, da lahko pride do tožbe časopisa.
Uh, to je pa grdo. Da bi nekdo nasrkal, ker jaz otresam svoj jezik v javnosti?

Malo sem poklical pravnike, šel po njihovem nasvetu na Upravno enoto (mariborsko) in overil izjavo. V njej je zapisano, da v primeru tožbe časopisa, ki bi nastala na osnovi mojih informacij, sam prevzemam vse pravne in materialne posledice tožbe.

Z objavo kljub temu ni bilo nič. Glavni in odgovorni urednik je napisal:

--- 8< --- 8< --- 8< --- Spoštovani, ne glede na vašo pripravljenost prevzemanja odgovornosti za objavljene informacije ocenjujemo, da so objave pisem in vsebin vendarle v pristojnosti medija. Medij pa si seveda ne želi tožb ali drugih težav.
Lepo vas pozdravljam in želim, da še naprej ostanete bralec Večera!

--- 8< --- 8< --- 8< ---


Berite o tožbah in težavah v naslednjem prispevku.

Spisano 6.6.2006


page hit counter

1 Comments:

At 17.11.09, Anonymous Anonymous said...

zelo intiresno, hvala

 

Post a Comment

<< Home